Senyal divina xD

Avui en classe una companya m’explicava que gairebé la totalitat dels estudiants de la Llicenciatura de Biotecnologia eren allà per dedicar-se a la biomedicina humana, una possibilitat que mai havia avaluat, aleshores he caigut en profunda reflexió. Relativament hi ha pocs freaks amants dels vegetals, i jo a banda d’aquesta llicenciatura faig el màster del Institut de Biologia Molecular i Cel·lular de Plantes, quin futur m’espera en aquesta rama? Tot depen del meu esforç, evidentment, sóc Enginyer Forestal titulat i el meu camí no podria ser altre que la biotecnologia verda. Se’m escapava quelcom.

Tornant a casa després d’aparcar el cotxe, una xiqueta rossa molt petita m’assalta al carrer oferint-me un paper que no accepte de passada, gairebé arribant a la porta caic en el detall que m’he oblidat el mòbil al vehicle, torne sobre els meus pasos, la xiqueta, el paper, altra negativa, recupere l’aparell i pel mateix camí cap a casa. Aquesta vegada, davant la insistència repetida de la xiqueta i el seu somriure encantador, accepte agafar el que em donava i seguesc caminant, llegesc, i sorpresa: “Setas y champiñones en su mejor momento”, un pamflet de Carrefour a mode de guia explicant les excelències dels 8 bolets comestibles més coneguts i comercialitzats.

Després de riure’m una estona del meu destí torne enrrere per agrair-li la senyal a l’angelet, amb la intenció de regalar-li una xapeta amb bolets que duc a la jaqueta, per desgràcia ja havia marxat, però de sobte ho tenia tot molt clar. =)

Leave a Reply

